Najczęściej zadawane Pytania
Skąd mam wiedzieć, że interesujący mnie sprzęt jest w ofercie lub jest dostępny?
Jeśli złożyłeś zapytanie poprzez mail, doradca techniczno-handlowy skontaktuje się z Tobą w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego w celu potwierdzenia wynajmu lub ustalenia jego szczegółów.
Czy sprzęt posiada niezbędne do pracy dokumenty?
Tak, sprzęt który wynajmujesz spełnia wszystkie wymagania do pracy. Wszystkie oferowane przez nas urządzenia są pod stałą kontrolą techniczną i posiadają aktualne odbiory UDT.
Czy sprzęt zostanie dostarczony na wskazane przeze mnie miejsce?
To zależy od Ciebie. Sprzęt możesz odebrać osobiście w siedzibie lub możemy dostarczyć go, tam gdzie go potrzebujesz. Transport jest usługą dodatkowo płatną. Jej wartość zależy od odległości oraz rodzaju sprzętu.
Czy serwis jest dodatkowo płatny?
Jeśli awaria nie wystąpiła z Twojej winy jako użytkownika sprzętu, nie zapłacisz za serwis.
Czy mogę wynająć sprzęt przez telefon lub internet?
Tak, sprzęt możesz wynająć zarówno przez telefon jak i przez internet. Szczegóły wynajmu możesz ustalić z nami telefonicznie, a niezbędne dokumenty przesłać mailem, dostarczyć osobiście do siedziby.
Co mam zrobić w przypadku awarii?
Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przez chat dostępny na głównej stronie.
Jakiego rodzaju sprzęt są w ofercie?
Naszą specjalnością są wózki jezdniowe i podesty ruchome. W naszej ofercie znajdziesz 37 różnych maszyn.
Czy muszę zapłacić kaucję?
To zależy od tego czy jesteś klientem indywidualnym czy firmowym. W pierwszym przypadku zostaniesz poproszony o wpłatę kaucji, której wysokość zależy od rodzaju maszyny, jaki wynajmujesz. W przypadku firm, warunki handlowe, na które składają się między innymi terminy płatności czy kaucja, ustalamy indywidualnie w oparciu o sytuację finansową danego przedsiębiorcy.